Partnerünk az ipari automatizálás meghatározó szereplője. Nemzetközi környezet, modern iroda, összetartó csapat, jó hangulatú közösség várja az új Office coordinator kollégát
Irodai adminisztratív feladatok ellátása, céges dokumentumok kezelése, postai levelezés koordinálása
Irodai, illetve konyhai készletek nyilvántartása és rendelése (pl. papír, írószerek, irodai eszközök, névjegykártyák, kávé-tea készlet, stb.).
Ügyfélfogadás, találkozók szervezése, teremfoglalás, kávé-tea biztosítása látogatók részére
Belső csapatkohéziót erősítő rendezvények szervezése, lebonyolítása (pl. csapatépítő, pizza napok, sales meetingek, karácsonyi bulik, egyéb céges rendezvények)
Az irodai épület üzemeltetéssel kapcsolatos ügyintézés (pl. karbantartások, javítások leszervezése, kertészettel, takarítókkal és egyéb alvállalkozókkal kapcsolattartás, bútorok cseréje, stb.)
Napi működéshez szükséges feladatok elvégzése (pl. Wi-Fi kód adás, munkaruha beszerzése, webshop adminisztráció, e-car töltő kiadása)
Az irodai napi működés zökkenőmentes biztosítása érdekébe ad-hoc feladatok ellátása és adminisztratív támogatás nyújtása a csapatnak
Szoros együttműködés a társosztályokkal
Legalább 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Középfokú végzettség
Kommunikációs szintű angol nyelvtudás
Precíz, pontos, önálló és proaktív munkavégzés
Jó kommunikációs készség, ügyfélorientált és megoldáskereső gondolkodásmód
Barátságos, nyitott, megbízható, lendületes személyiség
Felsőfokú végzettség
Rendezvényszervezésben szerzett tapasztalat
Versenyképes alapbér
Cafeteria
1 havi bónusz
Rugalmas munkaidő
Egészségügyi szűrőcsomag
Kiszámítható, stabil, nemzetközi hátterű cég
Változatos és kreatív munka, folyamatos tanulási lehetőség
Munkavégzés helye: Törökbálint
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg:Adatvédelmi tájékoztató