A hazai tőkepiac legnagyobb és legaktívabb befektetőjének dinamikusan bővülő szakértő csapatába keresünk új kollégát Budapest 7. kerületének legkedvezőbb lokációjában lévő irodájába
Ügyfelek eligazítása, tárgyalók előkészítése
Telefonhívások fogadása
Bejövő és kimenő dokumentumok kezelése és iktatása
Iroda működéséhez szükséges eszközkészlet figyelése, eszközök beszerzése, rendelések rözgítése és nyomonkövetése
Kimutatások, elszámolások, statisztikák összeállítása
Nyilvántartások naprakészen tartása
Kapcsolattartás az irodafenntartást végző külsős partnerekkel
Egyéb általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása
Minimum középfokú végzettség
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Rendszerszemléletű gondolkodás
Konstruktív munkavégzés, szakmai igényesség
Határidők pontos betartása
Angol nyelvtudás
Versenyképes bérezés
Cafeteria
Évi kétszeri bónusz
BKK bérlet térítés
Közvetlen csapat, modern iroda
Szakmai fejlődési lehetőségek
Munkavégzés helye: Budapest
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg:Adatvédelmi tájékoztató