Székesfehérvári HR szolgáltató cégünk folyamatosan fejlődő csapatába keressük szakmai tapasztalattal rendelkező új munkatársunkat
Bérügyintéző pozícióba
Feladatok:Teljeskörű bérszámfejtési feladatok ellátása
A bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok, dokumentációk és nyilvántartások naprakész vezetése, aktualizálása
Adatszolgáltatások, kimutatások és statisztikák készítése
A területet érintő szabályok, törvényi előírások nyomon követése
Hatóságokkal történő kapcsolattartás, határidőre történő adatszolgáltatás
Partnercégekkel és társosztályokkal való kapcsolattartás és együttműködés
Szakirányú bér-, és TB ügyintéző végzettség
Bérszámfejtésben szerzett minimum 1-2 éves szakmai tapasztalat
A vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete
Ügyfélközpontú gondolkodás
Pontosság, precizitás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Word, Excel)
Önálló munkavégzésre való képesség
Nexon bérprogram ismerete
B kategóriás jogosítvány
Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, kedvezménykártya, egészségügyi szakellátások igénybevétele, kedvezményes üdülési lehetőségek stb.)
Heti 1 nap home office lehetőség
Kihívásokkal teli, pörgős, érdekes és változatos munka
Szakmai fejlődési lehetőség
Fiatalos, családias munkahelyi légkör
Stabil vállalati háttér
Munkavégzés helye: Székesfehérvár
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató