Partnerünk nemzetközi pénzügyi központjába keresünk új kollégát Credit Collector & Administrator pozícióba. Ha van tapasztalatod SSC/BPO környezetben, jól beszélsz angolul és hollandul / németül / franciául, és szeretnél fejlődni egy globális pénzügyi csapatban, akkor ez a lehetőség neked szól!
Követelések kezelése és behajtása (credit collection, debt collection)
Számlák és kifizetések egyeztetése (accounts receivable, AR reconciliation)
Hitelblokkok ellenőrzése és rendelések felszabadítása (credit control, credit release)
Kapcsolattartás ügyfelekkel és belső partnerekkel idegen nyelven
Fizetési megállapodások előkészítése, tárgyalások támogatása
Ügyféladatok frissítése, riportok készítése
Pénzügyi végzettség vagy tapasztalat (SSC / BPO környezet előny)
Folyékony angol és holland / német / francia nyelvtudás
Precizitás, önállóság és ügyfélorientált hozzáállás
Magabiztos kommunikáció nemzetközi partnerekkel
Nagy előny, ha van tapasztalatod az alábbi területeken / pozíciókban:
Credit Collector / Collection Specialist
Debt Collection Administrator
Accounts Receivable Analyst (AR Analyst)
Order-to-Cash Specialist (O2C)
Ügyfélszolgálat vagy pénzügyi adminisztráció SSC/BPO környezetben
Versenyképes juttatási csomag: cafeteria, utazási támogatás, Medicover egészségbiztosítás
Rugalmasság: 50% home office + modern iroda Székesfehérváron
Karrierlehetőség: tréningek, fejlődési utak, előrelépési lehetőség multin belül
Nemzetközi környezet, ahol nap mint nap használhatod a nyelvtudásodat
Munkavégzés helye: Székesfehérvár + Home Office
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg:Adatvédelmi tájékoztató