Nemzetközi Partnerünkhöz keresünk Beszerzési és Alkatrészellátási Menedzsert (kritikus alkatrészek) 100% Home Office Lehetőséggel!
Csatlakozz nemzetközi partnerünkhöz és vegyél részt egy kulcsfontosságú szerepkörben, amelyben garantálhatod a legkritikusabb alkatrészek zavartalan ellátását a cég globális termelési folyamataiban! Ha rendelkezel tapasztalattal az alkatrészbeszerzésben és szeretnél egy dinamikus, nemzetközi környezetben dolgozni, akkor mi rád várunk!
Feladatok:Kritikus alkatrészek biztosítása: Gondoskodsz a legfontosabb (elektronikus, elektro-mechanikus, mechanikus) alkatrészek folyamatos ellátásáról a termelési üzemek számára
Alkatrész-áramlás követése: Követed a kritikus alkatrészek áramlását a beszállítók gyártási üzemében a nyersanyag-fázistól kezdve a gyártáson, minőségellenőrzésen, szállításon és kézbesítésen át
Proaktív kapcsolatkezelés a beszállítókkal: Szorosan együtt dolgozol a beszállítókkal, hogy biztosítsd az alkatrészek pontos időben történő szállítását
Heti eszkalációs megbeszélések vezetése: Heti szintű telefonos megbeszéléseket tartasz a beszállítókkal, ahol átbeszéled a folyamatokat és megoldásokat keresel
Napi koordináció: Napi szintű koordináció a diszpozícióval, és aktív részvétel a Task Force találkozókon
Információáramlás kezelése: Kezeled és koordinálod az információ áramlását a belső érdekelt felek között, biztosítva a hatékony kommunikációt és a gyors döntéshozatalt
Műszaki variánsok tisztázása: A fejlesztési osztállyal egyeztetsz a műszaki variánsokkal és vizsgálod az alkatrészek piacon való elérhetőségét
Szállítói kockázatok kezelése: Felméred és értékeled a beszállítói kockázatokat, meghatározod az elvégzendő intézkedéseket, és nyomon követed adok megvalósítását
Projektben való részvétel: Különböző projekteken veszel részt a termelési lánc rugalmasságának növelésére és az operatív teljesítménymutatók javítására
Befejezett tanulmányok gazdasági vagy mérnöki területen (BSc vagy MSc)
8-10 év szakmai tapasztalat beszerzés vagy anyaggazdálkodás területén
SAP és MS Office ismeret – a mindennapi munka során fontos
Tárgyalási készségek és magabiztos angol nyelvtudás – a nemzetközi együttműködéshez elengedhetetlen
Kiváló csapatjátékos hozzáállás– képes legyél hatékonyan együtt dolgozni különböző területek szakembereivel, erős kapcsolati hálóval és logikus gondolkodással
Magas motiváció és kitartás a célok elérésében
Előnyök:Német nyelvtudás
100% Home Office lehetőség – dolgozz otthonról kényelmesen, bárhonnan!
Rugalmas munkaidő – alakítsd a munkanapodat a saját tempódban
Cafeteria juttatások
Prémium és éves bónusz
Medicover egészségbiztosítás
Munkába járás támogatása
Számos szakmai továbbképzés és karrierlehetőség – folyamatosan fejlődhetsz a cégnél
Céges étkezési lehetőség és vállalati rendezvények
Egyéb:Munkavégzés helye: Bárhol, ahol kényelmes számodra – 100% Home Office!
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató