Fejléc grafikai elem
2025-02-17

Beszerzési és Alkatrészellátási Menedzser - 100% Home Office Lehetőséggel!

Veszprém – #9563

Nemzetközi Partnerünkhöz keresünk Beszerzési és Alkatrészellátási Menedzsert (kritikus alkatrészek) 100% Home Office Lehetőséggel!

Csatlakozz nemzetközi partnerünkhöz és vegyél részt egy kulcsfontosságú szerepkörben, amelyben garantálhatod a legkritikusabb alkatrészek zavartalan ellátását a cég globális termelési folyamataiban! Ha rendelkezel tapasztalattal az alkatrészbeszerzésben és szeretnél egy dinamikus, nemzetközi környezetben dolgozni, akkor mi rád várunk!

Feladatok:

  • Kritikus alkatrészek biztosítása: Gondoskodsz a legfontosabb (elektronikus, elektro-mechanikus, mechanikus) alkatrészek folyamatos ellátásáról a termelési üzemek számára

  • Alkatrész-áramlás követése: Követed a kritikus alkatrészek áramlását a beszállítók gyártási üzemében a nyersanyag-fázistól kezdve a gyártáson, minőségellenőrzésen, szállításon és kézbesítésen át

  • Proaktív kapcsolatkezelés a beszállítókkal: Szorosan együtt dolgozol a beszállítókkal, hogy biztosítsd az alkatrészek pontos időben történő szállítását

  • Heti eszkalációs megbeszélések vezetése: Heti szintű telefonos megbeszéléseket tartasz a beszállítókkal, ahol átbeszéled a folyamatokat és megoldásokat keresel

  • Napi koordináció: Napi szintű koordináció a diszpozícióval, és aktív részvétel a Task Force találkozókon

  • Információáramlás kezelése: Kezeled és koordinálod az információ áramlását a belső érdekelt felek között, biztosítva a hatékony kommunikációt és a gyors döntéshozatalt

  • Műszaki variánsok tisztázása: A fejlesztési osztállyal egyeztetsz a műszaki variánsokkal és vizsgálod az alkatrészek piacon való elérhetőségét

  • Szállítói kockázatok kezelése: Felméred és értékeled a beszállítói kockázatokat, meghatározod az elvégzendő intézkedéseket, és nyomon követed adok megvalósítását

  • Projektben való részvétel: Különböző projekteken veszel részt a termelési lánc rugalmasságának növelésére és az operatív teljesítménymutatók javítására

Elvárások:

Befejezett tanulmányok gazdasági vagy mérnöki területen (BSc vagy MSc)

8-10 év szakmai tapasztalat beszerzés vagy anyaggazdálkodás területén

SAP és MS Office ismeret – a mindennapi munka során fontos

Tárgyalási készségek és magabiztos angol nyelvtudás – a nemzetközi együttműködéshez elengedhetetlen

Kiváló csapatjátékos hozzáállás– képes legyél hatékonyan együtt dolgozni különböző területek szakembereivel, erős kapcsolati hálóval és logikus gondolkodással

Magas motiváció és kitartás a célok elérésében

Előnyök:
  • Német nyelvtudás

Amit kínálunk:

100% Home Office lehetőség – dolgozz otthonról kényelmesen, bárhonnan!

Rugalmas munkaidő – alakítsd a munkanapodat a saját tempódban

Cafeteria juttatások

Prémium és éves bónusz

Medicover egészségbiztosítás

Munkába járás támogatása

Számos szakmai továbbképzés és karrierlehetőség – folyamatosan fejlődhetsz a cégnél

Céges étkezési lehetőség és vállalati rendezvények

Egyéb:
  • Munkavégzés helye: Bárhol, ahol kényelmes számodra – 100% Home Office!

Adatvédelem:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató

Jelentkezés