head-small-image
Tréning, szervezetfejlesztés

Fejlessze velünk munkatársait!

Humán szolgáltatóként napi szinten jelen vagyunk partnereink életében, ismerjük az emberi erőforrással és szervezeti életükkel kapcsolatban felmerülő valós igényeiket és nehézségeiket. Programjaink kidolgozásánál és megvalósításánál ezekre az ismeretekre támaszkodunk, irányadó szempontnak tartjuk a munkaerő-piaci igényeknek, elvárásoknak való megfelelést és a gyakorlati alkalmazhatóságot.

Filozófiánk, hogy egy fejlesztő program abban az esetben lehet hatékony és eredményes, ha:

  • folyamatos fejlesztésben gondolkodunk,
  • integrált módszertannal dolgozunk, fejlesztő programjaink során tréning, team- és csoportos coaching, egyéni coaching, és egyéni fejlesztő tanácsadás módszertanokat ötvözve dolgozunk,
  • a résztvevők saját élményen keresztül ismerik és tapasztalják meg, hogyan lehet jobban és sikeresebben működni és együttműködni,
  • a résztvevők olyan ismeretekre és készségekre tehetnek szert, amit ténylegesen alkalmazni tudnak a napi feladatok megoldása során,
  • a program vezetői támogatást kap, amely a tréneri/coach/tanácsadói támogatás kilépése után a szervezeten belülről biztosítja a hosszú távú fenntarthatóságot.
Úgy véljük, hogy minden fejlesztési program legfontosabb sikertényezője az alapos előkészítés, ami vonatkozik a szervezeti keretek-, a szervezeti egységek-, a felsővezetői fejlesztési igények-, valamint a programba bevont vezetők és résztvevők igényeinek megismerésére egyaránt.


Képzési palettánk területei

Vezetőfejlesztés

Vezetői programjaink fókuszában a vezetői feladatok ellátásához kiemelten fontos kompetenciák fejlesztése áll. A képzési programok gyakorlatorientáltak, a mindennapokban alkalmazható eszközökre helyezzük a hangsúlyt, így a frissen kinevezett vezetők mellett hasznos ismeretanyaggal szolgálnak a már több éve vezetőként dolgozók számára is.

  • A vezető csapatépítő feladatai
  • Megtartó vezetés
  • Fejlesztő vezetői szemlélet
  • Mentorálás
  • Coach szemléletű vezetés
  • Agilis szemlélet, agilis vezetői eszközök
  • A fluktuációkezelés vezetői eszközei
  • Vezetői önismeret
  • Vezetői szerepek
  • Hiteles vezetői viselkedés
  • Ösztönzés, motiváció
  • Vezetői döntések  
  • Vezetési folyamat
  • Minőségszemlélet a vezetésben
  • Teljesítményértékelés
  • Helyzetfüggő vezetés
  • A vezető tárgyalási helyzetei
  • A bizalomépítés vezetői eszközei
  • Stratégia és tervezés
  • Mediáció a vezetésben
  • Delegálás
  • Célkitűzés és eredmény
  • Ellenőrzés, számonkérés,  visszajelzés
  • Vezetői kommunikáció


Általános készségfejlesztés, személyes- és csapathatékonyság
A csapat- és a személyes hatékonyság növelését célzó programjaink között megtalálhatók mind a szakmai kompetenciák, mind pedig a készségek fejlesztését célzó képzések. Szakmai és készségfejlesztő programjaink mellett többféle fókuszú karrierprogram megvalósításával támogatjuk a pályakezdőket, álláskeresőket, vagy a karrierútjukat járó munkavállalókat.

  • Belső trénerek képzése
  • Mentorok képzése
  • Reziliencia a mindennapokban
  • Szemléletváltás
  • Meggyőzés, befolyásolás
  • Generációk együttműködése
  • Változáskezelés
  • Munkajogi képzés
  • Csapatmunka, bizalomépítés
  • Stresszmenedzsment
  • Kiégés prevenció
  • Asszertív kommunikáció
  • Érzelmi intelligencia
  • Időgazdálkodás
  • Interkulturális kommunikáció
  • Konfliktusmenedzsment
  • Prezentációs technikák
  • Projektmenedzsment
  • LEAN menedzsment
  • Karrierprogramok
  • Idegen nyelvi képzés
  • Tanulástechnika
  • Interjútechnikák
  • HR szakértők képzése
  • Együttműködés

Ügyfélkapcsolat

A szolgáltató szektor erősödésével a piaci verseny is fokozódott, és a szolgáltatások minőségének leginkább fókuszba kerülő mércéje lett a valódi versenyelőnyt jelentő emberi erőforrás. Programjainkat ehhez az igényhez alkalmazkodva alakítottuk ki.

  • Eladástechnika
  • Értékesítés
  • Tervezés és kapcsolatépítés
  • Az ügyfélkapcsolat kihívásai
  • Tárgyalástechnika a gyakorlatban
  • A hatásgyakorlás eszközei
  • Ügyfél a központban
  • Ügyféltípusok
  • Szolgáltatói szerep, ügyfélkezelés
  • Reklamáció vagy panasz
  • Kérdezéstechnika
  • Nehéz emberek, helyzetek kezelése
  • Konfliktuskezelés ügyfélkapcsolatban

Engedélyezett képzéseink: Tájékoztató engedélyezett képzésekről
Kérjen egyedi ajánlatot tréning és szervezetfejlesztési szolgáltatásunkról: Ajánlat
Keresse bizalommal munkatársainkat: Kapcsolat