PannonJob, Értékünk az ember
PannonJob, Értékünk az ember
Vállalatoknak Álláskeresőknek
  • Szolgáltatásaink
    • Munkaerő-kölcsönzés
    • Külföldi munkavállalók biztosítása
    • Munkaerő-közvetítés
    • Bérszámfejtés
    • Tréning, oktatás, szervezetfejlesztés, coaching
    • Diákfoglalkoztatás
    • Nyugdíjas foglalkoztatás
    • Outplacement
    • Munkaügyi audit és tanácsadás
  • Rólunk
  • Szakmai cikkek
  • Fejlesztő programjaink, képzéseink
    • Mentális állóképesség és Munkahelyi jóllét
    • Interkulturális együttműködés
    • Vezetőfejlesztés Kemény üzenetekkel
  • Aktuális rendezvények, programok
    • Képzési naptár
    • Bértranszparencia irányelv: kihívások és lehetőségek a munkáltatók számára
    • Pannon HR Konferencia 2025 Debrecen
    • HR KLUB
    • Pannon Munkajogi Akadémia 2025 tavasz
  • Üzleti ajánlatkérés
  • Kapcsolat
Fejléc grafikai elem

Pannon HR Konferencia 2025 Debrecen

  1. Vállalatoknak menüsor
  2. Aktuális rendezvények, programok
  3. Pannon HR Konferencia 2025 Debrecen

 

 SOK SZERETETTEL VÁRJUK

Őszi Pannon HR Konferenciánkon Debrecenben, ahol ismét neves előadókkal, érdekes és aktuális témákkal készülünk.

Célunk, hogy lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg.
 
Az alábbiakban egy kis ízelítőt szeretnénk kínálni konferenciánk során érintett témakörökből, valamint röviden bemutatni előadóinkat.

Előadóink:

SZILY NÓRA

Kommunikációs titkaim, bizalomépítés és reziliencia - Hogyan értsük meg egymást és önmagunkat ebben a stresszel teli világban?

Szily Nóra - pszichológus, újságíró. Több, mint 30 éves tömegkommunikációs tapasztalattal rendelkezik, rádiós, televíziós műsorveteő-szerkesztő és interjúk, publicisztikák írója.

A gyors tempójú világban a legnagyobb érték a megértés. Ez az előadás segít abban, hogy újra megtaláljuk a kapcsolatot önmagunkkal és egymással – őszintén, hitelesen és reziliensen.
Szily Nóra előadásában személyes tapasztalatait, pszichológiai tudását és szakmai módszereit osztja meg. Az interakció és az értő figyelem fontosságáról beszél, és rávilágít arra, miért elengedhetetlen a FLOW élmény, az önismeret és az emberismeret ahhoz, hogy valóban elégedettek legyünk az életünkkel. 
Emellett bemutatja, miért nehéz nemet mondani, mi rejlik a megfelelési kényszer mögött, és hogyan védhetjük meg önmagunkat a túlterheltségtől, miközben a saját határainkat tiszteletben tartjuk. Nóra gyakorlati tanácsokkal segít abban, hogyan mondjunk nemet anélkül, hogy bűntudatot éreznénk, és hogyan teremtsünk helyet a valódi önmagunk számára.
Érintett témák az előadáson:

  • A bizalom, mint a csapatdinamika és vezetői hitelesség alapja – hogyan épül, és mitől omlik össze egy pillanat alatt?
  • Hogyan kommunikáljunk úgy, hogy ne csak információt adjunk át, hanem kapcsolódást és biztonságérzetet is teremtsünk?
  • Stressz, változás, bizonytalanság – mit tehet a HR a reziliens szervezeti kultúra erősítéséért?
  • Önreflexió és tudatos kommunikáció: két kulcs a konfliktusok megelőzéséhez és az együttműködés új szintjéhez.
  • Gyakorlati példák, emberi történetek és azonnal hasznosítható eszközök a bizalom és a mentális rugalmasság fejlesztéséhez.
Előadónkról bővebben IDE kattintva olvashat

MOLNÁR ATTILA
 

Munka-kör-kép - Elfogy-e a munkaerő? Ki fog dolgozni 10 év múlva?
 

Molnár Attila a Pannonjob, humán szolgáltató ügyvezetője. Bölcsész, humánerőforrás szervező, munkajogi szakokleveles tanácsadó és szervezetfejlesztési tanácsadó diplomákkal rendelkezik. 

20 éve végzi munkáját HR területen és 18 éves vezetői tapasztalat van a háta mögött.  A Pannonjobnál végzett ügyvezetői teendői mellett a cég képzési üzletágának aktív trénereként az elmúlt tíz év során sok szolgáltató és termelő vállalatnak nyújtott tanácsadást és tartott fejlesztési programokat. A felsoroltak mellett konferenciák előadója munkaerő-piaci, fejlesztési, vezetőképzési témákban.
 
Előadásában kitér a hazai és nemzetközi gazdasági és munkaerő-piaci helyzet alakulására, az elmúlt néhány év munkaerő-piaci változásainak tapasztalataira, a kihívásokra, a kialakult trendekre, valamint a jövőbeni kilátásokra.
Előadónkról bővebben IDE kattintva olvashat  

Illusztráció


GÁCSI ANNA
 
Jól-lét mint versenyelőny - Egyensúlyt teremteni vezetőként a hatékonyság és az emberi tényező között.
 
Fejlesztési szakmai vezető, kommunikációs szakértő és közgazdász, tíz évig multinacionális termelő vállalatoknál dolgozott termelési, majd HR területeken, tizennyolc éve pedig szolgáltatói oldalról támogatja ügyfeleit egyéni, csoportos és szervezeti hatékonyságuk növelésében.
 
A fejlesztő programok során a vezetők mai kihívásaival összeférhető megoldásokat keresi, ami reagál a munkaerő sokszínűségére, a vezetők időgazdálkodási lehetőségeire, stresszterheltségére, épít a meglévő erőforrásokra és jó gyakorlatokra.
Ma a vezetők egyik legnagyobb kihívása az, hogyan lehet egyszerre fenntartani a magas teljesítményt és megőrizni az emberek motivációját és energiáját. Az előadás során arra keressük a választ, miként válhat a jól-lét nemcsak egyéni szükségletté, hanem tudatos vezetői stratégiává is. Programunkban megvizsgáljuk, hogyan hat a vezetői jelenlét, a határok kijelölése és az emberi fókusz közvetlenül a teljesítményre, a csapathangulatra és a fluktuációra.
Gyakorlati példák, közös gondolkodás és vezetői önreflexió révén arra hívjuk a résztvevőket, hogy újraértelmezzék a hatékonyság fogalmát – nem a túlterhelés, hanem a tudatos egyensúly oldaláról. Mert a fenntartható siker ott kezdődik, ahol az ember is jól van.
Előadónkról bővebben IDE kattintva olvashat

DR. SIPKA PÉTER és DR. SIPKA BENCE
 
Munkahelyi kiégés: mit mond a pszichológia és mit mond a jog? / Ember és szabályok között – a burnout pszichológiai és jogi dimenziói
 
A modern munkahely egyszerre kínál lehetőségeket és veszélyeket: a technológiai eszközök túlhasználata, a motiváció fenntartásának nehézségei és a kiégés veszélye komoly kihívások elé állítják a munkáltatókat és munkavállalókat egyaránt.
 
Az előadás első részében Dr. Sipka Bence szakpszichológus mutatja be, hogyan hat a dopaminrendszer a mindennapi döntéseinkre, teljesítményünkre és mentális egészségünkre, és milyen eszközökkel előzhető meg a burnout, illetve hogyan tudjuk enyhíteni a képernyővel kapcsolatos függőségeinket.
 
A második részben Dr. Sipka Péter munkajogász elemzi, hogyan alakítja át a digitalizáció a munkavégzés fogalmát, milyen jogi keretek biztosíthatják a munka–magánélet egyensúlyát, milyen munkajogi következményekkel járhat a kiégés, illetve milyen eszközök állnak a munkáltatók rendelkezésére annak érdekében, hogy ezt a kockázatot minimalizálják.
 
Két nézőpont – közös cél: fenntartható és biztonságos munkahelyek.
Előadóinkról bővebben IDE kattintva olvashat


 

A PROGRAM RÉSZLETEI:

 IDŐPONT: 2025.11.13. 

PROGRAM RÉSZLETES BEOSZTÁSA:

  • 9:00 - 9:30     Érkezés, regisztráció
  • 9:30 - 9:35     Megnyitó, köszöntő
  • 9:40 - 11:00   Kommunikációs titkaim, bizalomépítés és reziliencia - Hogyan értsük meg egymást és önmagunkat ebben a stresszel teli világban? - Szily Nóra
  • 11:00 - 11:15 Szünet
  • 11:15 - 12:00 Munka-kör-kép -  Molnár Attila
  • 12:00 - 13:00 Ebédszünet
  • 13:00 - 14:00 Jól-lét mint versenyelőny - Egyensúlyt teremteni vezetőként a hatékonyság és az emberi tényező között - Gácsi Anna
  • 14:00 - 14:15 Szünet
  • 14:15 - 16:00 Munkajog - Munkahelyi kiégés: mit mond a pszichológia és mit mond a jog? / Ember és szabályok között – a burnout pszichológiai és jogi dimenziói - DR Sipka Péter és Dr. Sipka Bence

HELYSZÍN:

Hotel Divinus Debrecen,  Nagyerdei krt.1.

RÉSZVÉTELI DÍJ:

24.900,- Ft +ÁFA/ fő * (*A részvételi díj az ebédet és frissítőket tartalmazza)

Jelentkezési határidő: 2025.11.05.

A programon történő részvétel feltétele a részvételi díj kiegyenlítése.

Amennyiben szeretne részt venni programunkon, kérjük küldje el regisztrációját az alábbi linkre kattintva

JELENTKEZÉS

Sok szeretettel várjuk rendezvényünkön!

Amennyiben bármi kérdése merülne fel rendezvényünkkel kapcsolatban, kérjük keresse Hajdu Édua munkatársunkat a +36 20 398 8624 telefonszámon, vagy a hajdu.edua@pannonjob.hu e-mail címen.

Állásposta

- - allasposta_loading - -
  • Munkáltatóknak
    • Munkaerő-kölcsönzés
    • Tréning, szervezetfejlesztés
    • Munkaerő-közvetítés
    • Diákfoglalkoztatás
    • Bérszámfejtés
    • Nyugdíjas foglalkoztatás
    • Külföldi munkavállalók biztosítása
    • Outplacement
    • Tanácsadás
    • TB Naptár
  • Álláskeresőknek
    • Állásajánlatok
    • Regisztráció/bejelentkezés
    • Állásposta
    • Önéletrajz készítés
  • Rólunk
    • Rólunk mondták
    • A Pannonjobról röviden
  • Dokumentumtár
    • Minőségirányítási rendszerek
    • Adatvédelem
    • Cookie tájékoztató
    • Visszaélés bejelentési rendszer

Pannonjob Humán Szolgáltató és Tanácsadó Kft., 8000 Székesfehérvár, Berényi út 72-100. +36 22 554 170

A céget nyilvántartó bíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága, Cégjegyzékszám: 07-09-002337 Kölcsönzést-közvetítést engedélyező nyilvántartási szám: 4376-4./2003, 

Felnőttképzési tevékenység bejelentési nyilvántartási száma: B/2020/000278

 

 

ISO9001-ApaveCert.png ISO27001-ApaveCert.png Családbarát munkahely védjegy iso3.png iso4.png ISO9001-ApaveCert.png ISO27001-ApaveCert.png Családbarát munkahely védjegy iso3.png iso4.png
2023 © PannonJob Kft. - Minden jog fenntartva!
NeoPortal rendszer :: NeoSoft Kft.