PannonJob, Értékünk az ember
PannonJob, Értékünk az ember
Vállalatoknak Álláskeresőknek
  • Szolgáltatásaink
    • Munkaerő-kölcsönzés
    • Külföldi munkavállalók biztosítása
    • Munkaerő-közvetítés
    • Bérszámfejtés
    • Tréning, oktatás, szervezetfejlesztés, coaching
    • Diákfoglalkoztatás
    • Nyugdíjas foglalkoztatás
    • Outplacement
    • Munkaügyi audit és tanácsadás
  • Rólunk
  • Szakmai cikkek
  • Fejlesztő programjaink, képzéseink
    • Mentális állóképesség és Munkahelyi jóllét
    • Interkulturális együttműködés
    • Vezetőfejlesztés Kemény üzenetekkel
  • Aktuális rendezvények, programok
    • Képzési naptár
    • Nem csak nőktől, nem csak nőknek - Szakmai kihívások, perspektívák – A HR Új Dimenziója
    • HR KLUB
    • Pannon Munkajogi Akadémia 2025 tavasz
  • Üzleti ajánlatkérés
  • Kapcsolat
Fejléc grafikai elem

Nem csak nőktől, nem csak nőknek - Szakmai kihívások, perspektívák – A HR Új Dimenziója

  1. Vállalatoknak menüsor
  2. Aktuális rendezvények, programok
  3. Nem csak nőktől, nem csak nőknek - Szakmai kihívások, perspektívák – A HR Új Dimenziója

 

 SOK SZERETETTEL VÁRJUK

Tavaszi Pannon HR Konferenciánkon, ahol ismét neves előadókkal, érdekes és aktuális témákkal, izgalmas kerekasztal beszélgetésekkel készülünk.

Célunk, hogy lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg.
 
Az alábbiakban egy kis ízelítőt szeretnénk kínálni konferenciánk során érintett témakörökből, valamint röviden bemutatni előadóinkat.

Előadóink:

Görög Ibolya

A hiteles viselkedés – nőként a HR szakmában

Görög Ibolya 12 éven át a Miniszterelnöki Hivatal protokollfőnöke volt, több sikeres könyv szerzője, egyetemi oktató, segítséget nyújt protokoll- és viselkedési kérdésekben intézményeknek, de személyes kérdésekre is szívesen válaszol.
Saját cégét vezeti, melynek fő profilja a felnőtt oktatás és protokoll tanácsadás.

Érintett témák az előadáson:
Az előadás A HR munkatárs hitelességére teszi a hangsúly. Hogy néz ki, hogy köszön, tegez vagy magáz? Tényleg, ki ajánlatja fel a tegezést? És ki nyújt előre kezet? Biztos, hogy mindig pontosan tudjuk? Ha kisérni kell valakit, ki megy be előre az ajtón? És a lépcsőn hogy? Az előadás szeretné meggyőzni a résztvevőket, hogy mennyire fontos a korrekt verbalitás, vokalitás és mennyire szükséges használni a non-verbális eszközöket, a testbeszédet. Az öltözködés is árulkodik – menő a sportos, de sportolni megyek a munkahelyemre?
Az előadó egy dolgot garantál, senki nem fog unatkozni.


Szily Nóra

Mi a különbség a BOLDOGSÁG és az ELÉGEDETTSÉG között?  A boldogító NEM felszabadító ereje és kockázata

Szily Nóra - pszichológus, újságíró. Több, mint 30 éves tömegkommunikációs tapasztalattal rendelkezik, rádiós, televíziós műsorveteő-szerkesztő és interjúk, publicisztikák írója.

Előadónkról bővebben IDE kattintva olvashat

A boldogság keresése sokunk számára egy életen át tartó utazás, de vajon hogyan érhetjük el, és mi állhat az útjában? Mi történik, ha nem csak várjuk, hogy „valaki boldoggá tegyen”, hanem tudatosan alakítjuk a saját boldogságunkat?
Szily Nóra előadásában személyes tapasztalatait, pszichológiai tudását és szakmai módszereit osztja meg a boldogság és elégedettség mélyebb megértéséről. Az interakció és az értő figyelem fontosságáról beszél, és rávilágít arra, miért elengedhetetlen a FLOW élmény, az önismeret és az emberismeret ahhoz, hogy valóban elégedettek legyünk az életünkkel. 
Emellett bemutatja, miért nehéz nemet mondani, mi rejlik a megfelelési kényszer mögött, és hogyan védhetjük meg önmagunkat a túlterheltségtől, miközben a saját határainkat tiszteletben tartjuk. Nóra gyakorlati tanácsokkal segít abban, hogyan mondjunk nemet anélkül, hogy bűntudatot éreznénk, és hogyan teremtsünk helyet a valódi önmagunk számára.
Érintett témák az előadáson:

Mindenki boldogságra vágyik. De mi az valójában? Biztos, hogy nem egyféle és az is tény, hogy nincs instant módon elérhető. A pozitív pszichológia kutatásai nyomán beszéla boldogság elérésnek különböző útjairól, az önismeret és az emberismeret fontosságáról, a pénz szerepéről, a FLOW fontosságáról, és hogy ne várjuk csak, hogy „végre valaki boldoggá tegyen…”

A BOLDOGÍTÓ „NEM”...
A boldogító nemet sokszor nehezebb kimondani, mint a boldogító igent..., pedig énhatárainkat, teljesítőképeségünket óvni érdemes, sőt kell.

  • Megfelelési kényszerünket honnan hoztuk?
  • Miért vállaljuk túl magunkat?
  • Miért nincs idő épp önmagunkra?
  • Miért váltunk „igenemberekké” és hogyan változtathatunk ezen?
  • Mik a nemet mondás kockázatai és miként lehet szelíden visszautasítani egy (már nem kívánt, túlterhelő) kérést.
Ez nem a „dac” tanfolyama, hanem önmagunk egészséges védelmének elsajátítása.

Gácsi Anna és Molnár Attila

Hogyan értsük meg egymást? Nemek közötti különbségek a kommunikációban

Mostanában nagyon sok szó esik a médiában és a különböző vállalati eseményeken, hogy milyen kihívásokat okoz a különböző genererációk együttműködése és mennyire fontos, hogy ismerjük a különböző  generációkhoz tartozó emberek eltérő motivációját, kommunikációs stílusát annak érdekében, hogy javítsuk az együttműködést.  
Talán kevesebb szó esik arról, hogy egy másik tényező, még jobban meghatároz minket a mindennapokban mint az hogy melyik évtizedben jöttünk a világra, nevezetesen az, hogy nőnek vagy férfinak születtünk e.
A nőnapi előadásunk  a nők és férfiak közötti kommunikációs különbségekre összpontosít. Részletesen  megvizsgáljuk  hogyan befolyásolják a nemi szerepek a beszélgetések dinamikáját, hogyan vezethetnek ezek a különbségek félreértésekhez, valamint hogy a különböző kommunikációs stílusok ismerete, hogyan segítheti az együttműködést és a hatékony munkavégzést a szervezetekben.
 

 Érintett témák az előadáson:

Kommunikációs stílusok:  a nők és a férfiak gyakran eltérő kommunikációs stílusokat alkalmaznak. A férfiak hajlamosabbak a versengő és közvetlen kommunikációra, míg a nők inkább az érzelmi kapcsolatokra és a konszenzusra törekednek. E különbségek gyakran vezetnek félreértésekhez és konfliktusokhoz.
 
A beszélgetések célja: a nők és a férfiak eltérő céllal lépnek be a párbeszédekbe. Míg a nők számára a beszélgetés lehetőséget adhat a kapcsolatépítésre és a támogatás keresésére addig a férfiak inkább a problémamegoldásra koncentrálnak.
 
Megoldások és tanácsok: az előadás során megvizsgáljuk, hogyan lehetne javítani a nők és a férfiak közötti kommunikációt. A figyelem és az empátia növelése, valamint a másik fél kommunikációs stílusának megértése segíthet a félreértések elkerülésében.
 
Reményeink szerint az előadásunk segít a nemek közötti kommunikáció megértéséhez. Nemcsak a különbségeket tárjuk fel, hanem arra is ösztönözzük a hallgatóságot, hogy a hölgyek és az urak egyaránt tudatosan figyeljenek egymásra, és dolgozzanak a jobb kommunikáció érdekében. 

Ezekről és hasonló izgalmas megközelítésről hallhatunk a témában Gácsi Anna, a Pannonjob fejlesztési szakmai vezetője és Molnár Attila a Pannonjob ügyvezetője előadásában

Előadóinkról bővebb tájékoztatót olvashat:

Gácsi Anna ; Molnár Attila


A PROGRAM RÉSZLETEI:

 

IDŐPONT: 2025.03.07. 

PROGRAM RÉSZLETES BEOSZTÁSA:

  • 9:30 - 10:00   Érkezés, regisztráció
  • 10:00 - 10:10 Köszöntő - Molnár Attila Pannonjob
  • 10:10 - 11:45 A NEM-et mondás művészete, hogyan mondj IGEN-t önmagadra? - Szily Nóra
  • 11:45 - 12:45 Ebédszünet
  • 12:45 - 13:30 Hogyan értsük meg egymást? Nemek közötti különbségek a kommunikációban - Gácsi Anna és Molnár Attila Pannonjob
  • 13:30 - 13:40 Szünet
  • 13:45 - 14:15 Honnan merítsünk erőt? Motiváció mentális jóllét szervezeten belül - család, magánélet, karrier és a cégkultúra - Kerekasztal beszélgetés 
  • 14:15 - 15:30 A hiteles viselkedés – nőként a HR szakmában - Görög Ibolya

HELYSZÍN:

Hotel Mercure

RENDEZVÉNYÜNK TÉRÍTÉS MENTES, DE REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT!

* vendégeink számára biztosítjuk az ebédet és frissitőt

Regisztrációs határidő: 2025.02.26

Amennyiben szeretne részt venni programunkon, kérjük küldje el regisztrációját az alábbi linkre kattintva

JELENTKEZÉS

Sok szeretettel várjuk rendezvényünkön!

Amennyiben bármi kérdése merülne fel rendezvényünkkel kapcsolatban, kérjük keresse Hajdu Édua munkatársunkat a +36 20 398 8624 telefonszámon, vagy a hajdu.edua@pannonjob.hu e-mail címen.

Állásposta

- - allasposta_loading - -
  • Munkáltatóknak
    • Munkaerő-kölcsönzés
    • Tréning, szervezetfejlesztés
    • Munkaerő-közvetítés
    • Diákfoglalkoztatás
    • Bérszámfejtés
    • Nyugdíjas foglalkoztatás
    • Külföldi munkavállalók biztosítása
    • Outplacement
    • Tanácsadás
    • TB Naptár
  • Álláskeresőknek
    • Állásajánlatok
    • Regisztráció/bejelentkezés
    • Állásposta
    • Önéletrajz készítés
  • Rólunk
    • Rólunk mondták
    • A Pannonjobról röviden
  • Dokumentumtár
    • Minőségirányítási rendszerek
    • Adatvédelem
    • Cookie tájékoztató
    • Visszaélés bejelentési rendszer

Pannonjob Humán Szolgáltató és Tanácsadó Kft., 8000 Székesfehérvár, Berényi út 72-100.

A céget nyilvántartó bíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága, Cégjegyzékszám: 07-09-002337 Kölcsönzést-közvetítést engedélyező nyilvántartási szám: 4376-4./2003, 

Felnőttképzési tevékenység bejelentési nyilvántartási száma: B/2020/000278

 

 

ISO9001-ApaveCert.png ISO27001-ApaveCert.png Családbarát munkahely védjegy iso3.png iso4.png ISO9001-ApaveCert.png ISO27001-ApaveCert.png Családbarát munkahely védjegy iso3.png iso4.png
2023 © PannonJob Kft. - Minden jog fenntartva!
NeoPortal rendszer :: NeoSoft Kft.