PannonJob, Értékünk az ember
PannonJob, Értékünk az ember
Vállalatoknak Álláskeresőknek
  • Szolgáltatásaink
    • Munkaerő-kölcsönzés
    • Külföldi munkavállalók biztosítása
    • Munkaerő-közvetítés
    • Bérszámfejtés
    • Tréning, oktatás, szervezetfejlesztés, coaching
    • Diákfoglalkoztatás
    • Nyugdíjas foglalkoztatás
    • Outplacement
    • Munkaügyi audit és tanácsadás
  • Rólunk
  • Szakmai cikkek
  • Fejlesztő programjaink, képzéseink
    • Mentális állóképesség és Munkahelyi jóllét
    • Interkulturális együttműködés
    • Vezetőfejlesztés Kemény üzenetekkel
  • Aktuális rendezvények, programok
    • Képzési naptár
    • Bértranszparencia irányelv: kihívások és lehetőségek a munkáltatók számára
    • HR KLUB
    • Pannon HR Konferencia Bp 2025.11.25
    • Pannon HR Konferencia 2025 Debrecen
    • Pannon Munkajogi Akadémia 2025 tavasz
  • Üzleti ajánlatkérés
  • Kapcsolat
Fejléc grafikai elem

Pannon HR Konferencia Bp 2025.11.25

  1. Vállalatoknak menüsor
  2. Aktuális rendezvények, programok
  3. Pannon HR Konferencia Bp 2025.11.25

 

 SOK SZERETETTEL VÁRJUK

Őszi Pannon HR Konferenciánkon Budapesten, ahol ismét neves előadókkal, érdekes és aktuális témákkal készülünk.

Célunk, hogy lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg.
 
Az alábbiakban egy kis ízelítőt szeretnénk kínálni konferenciánk során érintett témakörökből, valamint röviden bemutatni előadóinkat.

Előadóink:

TARI ANNAMÁRIA

A munkahelyi kultúra új korszakában – generációk közötti hídépítés HR szemmel

Tanulás két irányban, avagy a Z generációval való együttműködés pszichológiája,  ellenállásból együttműködés

Tari Annamária - klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta, pszichoanalitikus.
Több éve rendszeresen foglalkozik a fogyasztói társadalom hatásaival, a média és az emberi tényezők összefüggéseivel, a társadalmi változások egyénekre ható vonásaival.

Érintett témák az előadáson:

Előadónk az előadásában arra is választ keres, hogy a vezetésben milyen szerepet játszik az érzelmi intelligencia: hogyan segíti a megértést, az empátiát és a valódi kapcsolódást a különböző generációk között. A jövő sikeres vezetője nemcsak irányít, hanem képes meghallani, értelmezni és érzelmileg kezelni a munkatársak motivációit és reakcióit.
  • A Z generáció belépésével új fejezet nyílt a munkahelyi kultúrában.Ők másképp gondolkodnak, másképp kommunikálnak – de ugyanúgy értéket akarnak teremteni.
  • A kérdés már nem az, hogyan alkalmazkodjanak ők hozzánk, hanem az, hogyan tanulhatunk egymástól, és miként válhat az érzelmi intelligencia a közös megértés és együttműködés alapjává. 
  • Emberi kapcsolatépítés a generációk között a mesterséges intelligencia korában – hogyan őrizhetjük meg a személyes kapcsolódás, az empátia és a hiteles kommunikáció jelentőségét egy egyre digitalizáltabb világban.

    Előadónkról bővebben IDE kattintva olvashat

    MOLNÁR ATTILA
     

    Munka-kör-kép 

    Munkaerő-piaci és gazdasági körkép és kilátások
    Ki dolgozik holnap? – A külföldi munkaerő szerepe a hazai munkaerőpiacon

     

    Molnár Attila a Pannonjob, humán szolgáltató ügyvezetője. Bölcsész, humánerőforrás szervező, munkajogi szakokleveles tanácsadó és szervezetfejlesztési tanácsadó diplomákkal rendelkezik. 

    20 éve végzi munkáját HR területen és 18 éves vezetői tapasztalat van a háta mögött.  A Pannonjobnál végzett ügyvezetői teendői mellett a cég képzési üzletágának aktív trénereként az elmúlt tíz év során sok szolgáltató és termelő vállalatnak nyújtott tanácsadást és tartott fejlesztési programokat. A felsoroltak mellett konferenciák előadója munkaerő-piaci, fejlesztési, vezetőképzési témákban.
     
    Előadásában kitér a hazai és nemzetközi gazdasági és munkaerő-piaci helyzet alakulására, az elmúlt néhány év munkaerő-piaci változásainak tapasztalataira, a kihívásokra, a kialakult trendekre, valamint a jövőbeni kilátásokra.
    Előadónkról bővebben IDE kattintva olvashat  

    Illusztráció


    GÁCSI ANNA
     
    A hétköznapi vezetés ereje – teljesítmény és emberi kapcsolat egyensúlyban.
     
    Fejlesztési szakmai vezető, kommunikációs szakértő és közgazdász, tíz évig multinacionális termelő vállalatoknál dolgozott termelési, majd HR területeken, tizennyolc éve pedig szolgáltatói oldalról támogatja ügyfeleit egyéni, csoportos és szervezeti hatékonyságuk növelésében.
     
    A közép-, műszak- és csoportvezetők azok, akik a szervezet mindennapi működését kézben tartják. Nekik kell megvalósítani a célokat, irányítani és támogatni az embereket, folyamatosan megfelelni a fentről érkező elvárásoknak, miközben a csapat problémáit, a nyomást és a felelősséget minden nap a bőrükön érzik.
    Mégis, gyakran magukra maradnak a mindennapi kihívásokkal: generációs különbségek, munkaerőhiány, kulturális és nyelvi távolságok, csökkenő alapkészségek és folyamatos teljesítménynyomás között kell helytállniuk.
    Sokan érzik, hogy a kontroll már nem működik, de a bizalomépítés is nehéz olyan közegben, ahol a motiváció és az elkötelezettség is megingott.
    Hogyan tud egy vezető egyszerre hatékony és emberi maradni ebben az összetett környezetben? Gyakorlati példákon keresztül keressük a választ arra, hogyan lehet biztonságot és elköteleződést teremteni – mert a jövőben a siker kulcsa nem a kontroll, hanem a kapcsolat minősége lesz.
    Előadónkról bővebben IDE kattintva olvashat

    DR. SIPKA PÉTER és SIPKA BENCE
     
    Munkahelyi kiégés: mit mond a pszichológia és mit mond a jog? / Ember és szabályok között – a burnout pszichológiai és jogi dimenziói
     
    A modern munkahely egyszerre kínál lehetőségeket és veszélyeket: a technológiai eszközök túlhasználata, a motiváció fenntartásának nehézségei és a kiégés veszélye komoly kihívások elé állítják a munkáltatókat és munkavállalókat egyaránt.
     
    Az előadás első részében Sipka Bence szakpszichológus mutatja be, hogyan hat a dopaminrendszer a mindennapi döntéseinkre, teljesítményünkre és mentális egészségünkre, és milyen eszközökkel előzhető meg a burnout, illetve hogyan tudjuk enyhíteni a képernyővel kapcsolatos függőségeinket.
     
    A második részben Dr. Sipka Péter munkajogász elemzi, hogyan alakítja át a digitalizáció a munkavégzés fogalmát, milyen jogi keretek biztosíthatják a munka–magánélet egyensúlyát, milyen munkajogi következményekkel járhat a kiégés, illetve milyen eszközök állnak a munkáltatók rendelkezésére annak érdekében, hogy ezt a kockázatot minimalizálják.
     
    Két nézőpont – közös cél: fenntartható és biztonságos munkahelyek.
    Előadóinkról bővebben IDE kattintva olvashat



    A PROGRAM RÉSZLETEI:

     IDŐPONT: 2025.11.25. 

    PROGRAM RÉSZLETES BEOSZTÁSA:

    • 9:00 - 9:30     Érkezés, regisztráció
    • 9:30 - 9:35     Megnyitó, köszöntő
    • 9:40 - 10:15   Munkaerő-piaci és gazdasági körkép és kilátások - Molnár Attila
    • 10:15 - 11:45 A munkahelyi kultúra új korszakában – generációk közötti hídépítés HR szemmel - Tari Annamária 
    • 11:45 - 13:00 Ebédszünet
    • 13:00 - 13:45 Jól-lét mint versenyelőny - Egyensúlyt teremteni vezetőként a hatékonyság és az emberi tényező között. - Gácsi Anna
    • 13:45 - 14:15 Kerekasztal beszélgetés - Fókuszban a külföldi munkaerő foglalkoztatásának tapasztalataizünet
    • 14:15 - 14:25 Szünet
    • 14:25 - 16:00 Munkajog - Munkahelyi kiégés: mit mond a pszichológia és mit mond a jog? - dr. Sipka Péter és Sipka Bence

    HELYSZÍN:

    Hotel Holiday Inn Budapest- Budaörs Rubik Ernő u 2.

    RÉSZVÉTELI DÍJ:

    29.900,- Ft +ÁFA/ fő * (*A részvételi díj az ebédet és frissítőket tartalmazza)

    Jelentkezési határidő: 2025.11.20.

    A programon történő részvétel feltétele a részvételi díj kiegyenlítése.

    Amennyiben szeretne részt venni programunkon, kérjük küldje el regisztrációját az alábbi linkre kattintva

    JELENTKEZÉS

    Sok szeretettel várjuk rendezvényünkön!

    Amennyiben bármi kérdése merülne fel rendezvényünkkel kapcsolatban, kérjük keresse Hajdu Édua munkatársunkat a +36 20 398 8624 telefonszámon, vagy a hajdu.edua@pannonjob.hu e-mail címen.

    Állásposta

    - - allasposta_loading - -
    • Munkáltatóknak
      • Munkaerő-kölcsönzés
      • Tréning, szervezetfejlesztés
      • Munkaerő-közvetítés
      • Diákfoglalkoztatás
      • Bérszámfejtés
      • Nyugdíjas foglalkoztatás
      • Külföldi munkavállalók biztosítása
      • Outplacement
      • Tanácsadás
      • TB Naptár
    • Álláskeresőknek
      • Állásajánlatok
      • Regisztráció/bejelentkezés
      • Állásposta
      • Önéletrajz készítés
    • Rólunk
      • Rólunk mondták
      • A Pannonjobról röviden
    • Dokumentumtár
      • Minőségirányítási rendszerek
      • Adatvédelem
      • Cookie tájékoztató
      • Visszaélés bejelentési rendszer

    Pannonjob Humán Szolgáltató és Tanácsadó Kft., 8000 Székesfehérvár, Berényi út 72-100. +36 22 554 170

    A céget nyilvántartó bíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága, Cégjegyzékszám: 07-09-002337 Kölcsönzést-közvetítést engedélyező nyilvántartási szám: 4376-4./2003, 

    Felnőttképzési tevékenység bejelentési nyilvántartási száma: B/2020/000278

     

     

    ISO9001-ApaveCert.png ISO27001-ApaveCert.png Családbarát munkahely védjegy iso3.png iso4.png ISO9001-ApaveCert.png ISO27001-ApaveCert.png Családbarát munkahely védjegy iso3.png iso4.png
    2023 © PannonJob Kft. - Minden jog fenntartva!
    NeoPortal rendszer :: NeoSoft Kft.